úterý 13. října 2015

První vlaštovka

Jaro určitě neudělá, radost velikou. První věc šitá na mě. Ne recyklace,  přešívání,  úprava.  Úplně nová věc jen pro mě. Látka mi doma ležela, původní záměr, triko při muže, neuskutečněn, domácí šaty tedy vznikly právě z této látky. Ale toho strachu, že to pak nakonec vyhodím. Ale ono se to povedlo, i přes větší mouchy jsem spokojená a už třetí den mám z toho dobrou náladu kdykoliv se kouknu do zrcadla a tunikošaty uvidím.
Teď vím, že to určitě nebylo naposledy. Už mám vyhlídlé triko, udělám ho z látky, ze které jsem toho dětem udělala už hromadu a pořád je jí dost. Určitě se pak pochlubím.

A když jsem u toho chlubení,  na jaře jsem si zaškrtala své míry do tabulky velikostí. Když jsem se teď rozhodovala jakou velikost ušít, byla jsem hodně překvapená. V pase mám o 10 cm méně, o téměř deset kilo méně s hlavně, o jednu až dvě velikosti méně :-)  A to mi dělá radost možná ještě větší,  než ty povedené tunikošaty.

No a pro pořádek, je to střih Ottobre 3/2015 č. 1.







4 komentáře:

  1. Super - u nás z ní nakonec vznikly legíny holkám a doplnění mikin. Musí být super teplé, jestli tu látku poznávám dobře.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, jsou teplé, určitě je to přesně ta látka, kterou myslíš. Sice se dost vytahává, ale jinak na zimu ideální.

      Vymazat

Děkuji za každý komentář, dělají mi radost a povzbuzují k dalším příspěvkům.