neděle 25. října 2015

Pozdimní šití

Softshellky pro neteř. Dnes je mám předat, ráno v 7 jsem nad to sedla. Jsou hotové. Vůbec nic nestíhám, Jednička potřebuje ty stejné a vůbec nevím, kdy se k tomu dostanu. Ono totiž šít a u toho chytat začínajícího chodce, který všude vleze, vše vyhrabe, odevšad skáče (a padá), to prostě nejde dohromady. Hlavně mi u toho hrabe šuplíky, bere si věci jako jsou nůžky a špendlíky, rozhrabává nitě. No moc to nejde.

Ale zpátky ke kalhotám. Jsou ze zimního softshellu, střih ověřený (šila jsem tady a tady).

Abych to neměla tak jednoduché, rozhodla jsem se, že střih povýším ještě o další stupeň. Přidala jsem do pasu průchodky a totéž do spodního tunýlku. Ten jsem udělala taky na stahování. A jsem na sebe hrdá, že jsem vymyslela jak na to :-)







Zase celé prošité ve švech a jako třešinka na dortě jsou pěkné reflexní nažehlovačky od Engrosu. Juchů. Teď ještě aby držely, protože na tento typ softshellu se musí se žehličkou opatrně a nevím, co udělá nalepení na nižší stupeň. Necháme se překvapit :-)








6 komentářů:

  1. Mimochodem, pro všechny nahlížející, Šárka na něco zapomněla.
    Jednou mi napsala, cituji:
    JÁ ALE VŮBEC NEUMÍM ŠÍT...
    vypadají opravdu skvěle, i s obrázky a stahovadly - lahůdka!!!

    Šári, s tím začínajícím chodcem - NEZAPOMENU na infarktovou situaci.
    Když jsme bydleli u našich, bývala jsem dopoledne doma sama, Kuba lezl tak maximálně po čtyrech, pak pod dohledem sem tam odvážný krok od postele ke mě...... a pak se rozlezl, opatrně, tak jak to má se vším, bylo těch kroků tak poskrovnu, že jsem mu lezec ještě neříkala...a já Ti tak jednou myju nádobí, jsem doma sama, dítě spí...A NAJEDNOU MI NĚKDO SÁHL NA ZADEK, já myslela že se po....lekám, KUBA STÁL!!!!!!!!!!
    Jsi šikovná a lezci přeju správný směr a měkké dopady,
    Magda

    OdpovědětVymazat
  2. Magdo, děkuji, chodec se snaží, ale zatím víc připomíná holorolezce než co jiného. Tvou infarktovou situaci si zcela umím představit. I když vím, že může přijít, stejně se leknu, obzvláště pokud mi najednou zapiští za zadkem.
    A šít opravdu zatím moc neumím, tohle byl třetí kus od stejného střihu, už to mám zmáklé :-) ale třeba na zip jsem odvahu dosud nenašla, už se mi o tom i zdálo :-D

    OdpovědětVymazat
  3. Šárko, tak ty jsou úplně profi.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, až na pár drobností mi udělaly radost a mám z nich dobrý dojem. Tak jsem ráda, že se líbí i někomu jinému. Snad udělají neteři dobrou službu.

      Vymazat

Děkuji za každý komentář, dělají mi radost a povzbuzují k dalším příspěvkům.