sobota 31. října 2015

Děti zatepleny

A mají velkou radost, jsou prý frajeři. Jen ten nejmenší ne a ne tu čepici nechat na hlavě. Ale s tím se tak trochu počítalo.
Stihla jsem je nakonec ještě včera a na konci dne jsem byla ráda, že jsem ráda :-)
Jen mě mrzí, že opičí látky už bylo málo a tak Trojka dostal jednobarevnou čepici do barvy. Ale nevadí, frajer je i tak.



Jednička trval na tom, že si nechce svou soupravu plést s bráchovou. Své jméno napsat a přečíst umí, proto jsem si rovnou vyzkoušela další funkce nového stroje.


Dvojka číst neumí ani trochu, tak dostal konflíkové medvídky, aby si taky hned poznal svoje. Trval na tom, že nějakou značku potřebuje, můj argument, že nepodepsané je logicky jeho, nevzal.


2 komentáře:

  1. Čepic a nákrčníků není nikdy dost. Pěkné to máš.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, hlavně mě těší rádi to všichni tři nosí.

      Vymazat

Děkuji za každý komentář, dělají mi radost a povzbuzují k dalším příspěvkům.