pátek 30. října 2015

Když se nedaří

Hrozně jsem se těšila, až budu tyhle tepláky šít. Tento styl kapes se mi hrozně líbí. Věděla jsem, že střih má malou zvláštnost, tedy že je zadní i přední díl totožný. Jen jsem nevěděla, co to ve výsledku udělá. Postup jsem si myslela, že mám načtený, přišel mi s krásným výkladem e-mailem. Ale realita byla jiná. Vše špatně. Od začátku do konce, včetně cedulky všité opačně. A když jsem nakonec hotové dílo chtěla nafotit, foťák zahlásil vybitou baterku a telefon nefunční aplikaci fotoaparát. Prostě ani nafotit to nešlo :-) Výsledek střihu jen ten, že dle mého názoru to dělá vepředu trochu "pytel", ale Jednička je s tím takto maximálně spokojený a jsou to prý miliónové tepláky. No tak o.k.
Kapsy nakonec jen jako ozdoby, vlastně takové falešné kapsy. Jednička teď všem schválně dává za úkol sáhnout mu do kapsy a pak se směje, že je napálil a žádné kapsy nemá.


 Tady vypadají lemy každý jinak široký, zase tak nepovedené to není, je to jen špatně vyfocené :-)


3 komentáře:

  1. Jednička je jednička, že si to tak přebral a je s teplákama spokojený. Skvělý přístup. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. On je takový můj diplomat. Když vidí, že se mi něco nepovedlo, najde na tom samé výhody a hrozně to pochválí. A ještě prohlásil:"Ale mami, toho si nikdo nevšimne, o tom vím jen my dva, oni uvidí jen pěkné tepláky. "

      Vymazat

Děkuji za každý komentář, dělají mi radost a povzbuzují k dalším příspěvkům.