čtvrtek 19. března 2015

Trenýrky

Už zase tvořím a zrovna moc se u toho nešetřím. Muž potřebuje nové trenýrky. Ale ať mu koupím jaké chci ( a čím dál dražší), pořád něco špatně. Moc úzké, moc nepohodlné, špatná guma, špatné všechno. Možná to znáte. Navíc z úpletu se skoro nedělají, z toho se šijou spíš boxerky a ty nesnese vůbec, protože jsou prostě přiléhavé. Jediné řešení bylo ušít mu je. Pro někoho možná brnkačka na hodinu.
Já u toho strávila celé pondělí, nejdřív hledáním střihu na netu, následným vystřízlivěním, že tudy cesta nepovede a další piplavou prací nad vlastním střihem dle stávajících trenýrek. Nikdy jsem toto nedělala a ani se mi do toho moc nechtělo, ale co bych pro svého milovaného muže neudělala, že ano.

Taky byl trochu problém, že doma nemám žádnou látku, které by mi nebylo líto, když to na ní jen vyzkouším a případně pak vyhodím. Tak jsem si vzpomněla, že jsem kdysi udělala špatný handl a skončil u mě doma asi metr neonově oranžového piké. No tak jsou trenky z něj. Jsou pokusné, takže to nemusí vadit. Muž si je ale odvážně vzal do práce, že je vyzkouší rovnou v celodenním zápřahu, že tam zjistí nejlíp, co kde táhne atd. No nezávidím mu to převlíkání v šatně :-D

Ale po celém dni hlásil, že dobrý. Jen tu gumu koupíme jinou a samozřejmě zrovna piké není na trenýrky úplně ideální, ale to už nebude takový problém změnit, byl to je pokus. A jsem ráda, že nedopadl úplně špatně.








Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář, dělají mi radost a povzbuzují k dalším příspěvkům.