pátek 13. března 2015

Pátek 13

Letos už podruhé a to je teprve březen. Ale jsem o to víc ráda, já prostě miluju číslo 13. A čím víc ho mají lidi neradi, tím já ho mám raději. Už jako malá jsem se rozhodla, že to bude můj šťastný den a řídím se tím. Funguje to, síla mysli ji nade vše.

Taky jak by mohl být špatný den, kdy hned po probuzení dostanu srdíčko z lásky...

Omrknu krásně bublinkovatý a silný kvásek...

A hned i ochutnám výsledek jeho práce v  TOMTO naprosto dokonalém chlebu, který jsem hledala beze srandy snad několik let.

Tak přeji šťastný pátek 13 i vám všem!

4 komentáře:

  1. A co dáváš?
    sladěnky, medu nebo melasy - med už letos leda nový, sladěku ani melasu neznám ani nevim kam bych pro ni šla... nějaký tip? Zlákala jsi mě rozmíchat sušený a zase jednou zkusit... :-p

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já používám med, máme zásoby, protože mamka má včely. Ale jinak sladěnku i melasu mají ve zdravé výživě. S melasou to bude víc tmavé. Ale úplně stejně lze použít i cukr, slazení něčím jiným bylo spíš kvůli zdravější variantě slazení. Ale moc bych si s tím hlavu nelámala.

      Vymazat
  2. Téda, ten suprově kvasí .... na to jsem ještě odvahu neměla:-)))

    OdpovědětVymazat
  3. Trvalo mi to pravda dýl než jsem si myslela - s těma všema služebkama abych kvásek uhlídala, konečně prubnuto - chleba přišel zapsat do receptu - tedy bych domácími schválen a stejně tak kváskový perník - co se tu vyskytl.... naprostá spokojenost a že děkujem za uveřejnění..:-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, dělají mi radost a povzbuzují k dalším příspěvkům.