neděle 1. března 2015

Baktus

Je hrozné světlo a podle toho ty fotky vypadají. Až vykoukne slunce, nafotím ho venku.

Pletla jsem ho z příze, kterou jsem si kdysi koupila ve výprodeji. Líbila se mi. Dlouho jsem nevěděla co z ní bude. Obsahuje vlnu, je taková barevně univerzální a rozhodně teploučká. Plete s z ní huř kvůli nopkům, které má, ale zase schová spoustu chyb. Je pro mou mámu. Jen tak pro radost. Za to že je, že ji mám ráda.
Tak ať se dobře nosí, mami.



Bý to na mě, měl by bambulky na konci a byla by k němu kytička v barvě na připnutí na kabát. Ale přání bylo jiné. Ještě jsem ho pak obháčkovala krátkými sloupky, aby s srovnaly krajové nerovnosti. Ale nevím, skoro bych řekla, že zrovna u toho baktusu se mi to víc líbí bez toho obháčkování. Určitě není poslední co jsem pletla, mám v plánu další, ale víc nepovím, ať neprozradím moc.

A na návod jsem narazila tady. Jasné, stručné, pochopitelné i pro mě a hlavně taaaak inspirativní.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář, dělají mi radost a povzbuzují k dalším příspěvkům.