pondělí 25. ledna 2016

Recyklovaná a konečně nositelná

Ráda nakupuji v sekáčích. Opravdu hodně ráda. Za 30 korun koupím věc, která má prověřenou stálost barvy, tvar, navíc jí dám šanci být nošena dál. A to já ráda. Navíc lze najít opravdové úlovky, perličky.

Tentokrát jsem narazila na firemní mikinu T-mobile. Přišla mi zajímavě řešená, nelíbilo se mi ale logo na prsou. Měla taky moc dlouhé rukávy zakončené takovou textilní manžetou, takže nešly ohrnout, stáhnout, nic. Na nějkou dobu jsem ji odložila a čekala na nápad. Ten se dostavil a hurá, z nudné nepadnoucí mikiny je mikina, kterou budu nosit ráda.




Tohle tričko jsem dostala asi před rokem a půl. Nikdy jsem ho neměla na sobě, protože mám ráda, když je triko delší, ani rukávy nemám ráda ty kratičké. Teď na něho došla řada, stačily jen náplety v černé barvě a triko splňuje mé představy naprosto dokonale.




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář, dělají mi radost a povzbuzují k dalším příspěvkům.