středa 17. června 2015

Ten je jenom můj

A jsem docela spokojená. Sice jsem si udělala pánskou velikost XL, protože dle měření šňůrkou to vypadalo, že to bude o.k. (a většina dámských je mi obvykle malá) a teď je veliký, ale jinak se povedl. Velikost jsem se snažila napravit záševkem vzadu, na bocích taky, přes knoflík, aby udělal ozdobu. Klobouk si tím trochu lépe sedl, velký už není, na bocích udělal mírné zvlnění, které mu velmi sluší a celkově se tím klobouk docela vylepšil. Jen se tím z oboustranného stal jednostranný. Přemýšlela jsem, kterou stranu zvolit jako hlavní a rozhodla se pro tu originálnější.
Tak a teď jen, kterou z těch látek zvolit na ladící sukni :-) (Já už vlastně vím, tu originálnější ;-) )







1 komentář:

Děkuji za každý komentář, dělají mi radost a povzbuzují k dalším příspěvkům.