neděle 14. června 2015

Klobouček

Ve čtvrtek jsem pro Trojku ušila klobouček. Je to už třetí střih, který jsem zkoušela a suverénně nejlépe se mi šil. Je z Mariny. Předtím jsem dělala y Burdy, tam mi nějak zřejmě nedocvakl jeden krok a z toho snadného kloboučku se stala věc komplikovanější.
Úplně nejhůř dopadl pokus z Ottobre. Pravda, tehdy jsem měla ušité první tepláky a jedny lněné kraťasy a tím to končilo, takže to mohlo být i nulovými zkušenostmi.

Každopádně tentokrát jsem byla moc spokojená. Velikost baby,  pro děti do 1 roku. Oboustranný, na jedné straně hrubá pruhovaná látka, kterou jsem původně plánovala do série kraťasků pro všechny tři. Jenže látky je málo, na větší kraťasy by nevyšlo a malé by se z takto tuhé látky špatně oblékaly. Takže jsem po ní ráda sáhla na klobouček, díky čemuž jsem ho nemusela ničím podžehlovat. No a na druhou stranu rybičková letní látka.

Oproti návodu jsem ještě naprosto neviditelně spojila horní i spodní díl ve švu okolo vrcholku klobouku (v Marině nazváno jako šoška), aby se od sebe obě vrstvy při protáčení neoddělovaly. Krásně tak díky tomu a díky prošití u kraje krempy drží a jedna vrstva ve druhé pěkně sedí.

No já myslím, že se opravdu povedl a přesně to jsem potřebovala jako motivaci pro další šití.

Už mám nachystané látky na klobouk pro sebe, snad se brzo dostanu k šití, už se těším jak bude vypadat výsledek .:-)




4 komentáře:

Děkuji za každý komentář, dělají mi radost a povzbuzují k dalším příspěvkům.