středa 27. května 2015

Po rozcvičce také ukolébavka


Kromě včerejší ranní rozcvičky v podobě záložky do knihy jsem si večer dala také ukolébavku. Kluci usli a já měla čas a klid pustit se do povlečení pro Trojku do postýlky. Po klucích ho sice je dost, ale používáme ho jako povlečení na deku na válení na zemi. A postýlka tedy čekala na nové. Začíná v ní už docela spát a tak to bylo třeba.

Udělala jsem ho na knoflíky, které jsou schované uvniř, aby mu nikde nezavazely.

Povedlo se na jedničku. Snad jen mohlo být přece o fous větší. Měřila jsem to večer podle druhé deky a ta je zřejmě o kousek užší. Ale ničemu to nevadí, používat se dá a jinak vypadá, myslím, moc hezky.

Jen jak jsem tam přehazovala tu háčkovanou deku, kterou jsem kdysi dělala pro Dvojku a zdědil ji teď Trojka, tak mi došlo, že mě čeká pustit se do šité deky pro Dvojku. Jen najít odvahu :-) Je to velká výzva a mám z toho poněkud respekt. Ale když už letos překonávám tolik svých strachů a obav, tak překonám určitě i tuhle. (A bude zbývat fakt už jen ten zip. :-D)




 

Na přání dodávám ještě detail zapínání. Jsou to normálně knoflíky, jen jsem je přišila směrem dovnitř, aby je mrňous venku neokusoval.



2 komentáře:

  1. Povlečení je moc hezké! Napadá mě zvídavá otázka :-) jak jsi dělala zapínání? Na knoflíky, zip, šňůrky? Chci také povlečení zkusit, ale nad tímhle váhám...

    OdpovědětVymazat
  2. Peti, povlečení je na knoflíky, jen našívané opačně, aby byly schované uvnitř. Až bude chvilka tak to nafotím. Kdybys chtěla bez knoflíků a úplně obyčejně, tak dobrý návod má ba blogu Betty - http://www.bettymade.cz/povleceni-jak-rychle-oblect-perinu-a-polstar. Já jsem ho dělala jinak a vyfotím jak.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, dělají mi radost a povzbuzují k dalším příspěvkům.