pátek 8. května 2015

Kalhoty pro neteř

Zadání znělo "nepromokavé kalhoty". Vlastně úplně původně to měly být softshelky. Mám ale z loňska doma ještě softtex od Definitiv, je to takový nepromokavý šusťák, dělají se z něj třeba nepromokavé bundy. Je příjemný, neprofoukne, nepromokne. Tak jsem kalhoty začala vymýšlet z něho. Druhá podmínka byla, aby byly kalhoty slušnější, protože sportovní mají. Tak jo. A dole rovné, bez gumy. Mají to mít :-)


Pro slečnu samozřejmě nyní tak oblíbené sovičky.

Dokonce jsem speciálně kvůli těmto kalhotám překonala další ze svých strachů a naučila se knoflíkové dírky. Takže...v pase je nejen guma, ale i pruženka, která je ven vytažena dvěma knoflíkovými dírkami. Mám radost.

Nohavice jsem nakonec nevyřešila zahnutím, nějak se mi to zdálo málo nápadité. Dala jsem tam tunýlky, které tam původně měly být kvůli gumě. Ta ovšem nebyla v zadání, takže jsou to jen tunýlky falešné, na ozdobu. Líbí se mi to takhle o dost víc.

A samozřejmě naprosto celé kalhoty jsou pečlivě prošité, protože tento materiál to vyložene vyžaduje.
No musím říct, že na výsledek jsem opravdu hrdá. A to jsem u svého šití řekla zatím málokdy (vlastně jen dvakrát).
Snad se budou líbit taky nové paní majitelce. Je to velká parádnice a když to projde jejím schvalovacím procesem, tak to opravdu bude pochvala největší.

Mám střiženo na kalhoty i pro Jedničku. Úplně stejné, jen pro malého piráta. Tam ale guma dole bude, protože nepromokavé kalhoty nosí nejvíc v kombinaci s gumákama a guma je pěkně podrží kde má. Pracuju na nich, určitě se pochlubím.

A co dělají děti s tatínkem, když maminka šije? Hrají si na inženýry, architekty a podobné profese.





2 komentáře:

  1. Dobrý večer, kalhoty jsou moc povedené a nápad s tunýlky se mi líbí :-) Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za pochvalu, tu já ráda, kdo ne, že :-) Tunýlků jsem se trochu obávala, ale výsledek mě docela mile překvapil a určitě to nebude naposledy co jsem je použila.

      Vymazat

Děkuji za každý komentář, dělají mi radost a povzbuzují k dalším příspěvkům.