pondělí 18. srpna 2014

Založení blogu...

ve mně dozrávalo hodně dlouho. Nemám ráda, když mi někdo vidí do soukromí, nemám ráda, když lidi, které považuju za skvělé, někdo na internetu začne hanit jen proto, že si o něm něco vydedukoval. A tak se mi založení blogu zdálo být velkým riskem.
Nicméně....Ráda šiju. Jsem začátečník, prokousávám se tím sama jak se dá a cizí blogy mi byly obr velkou inspirací - za kterou moc děkuju.
No a jelikož jsem se pustila do recyklace věcí na vyhození, ze starého dělám nové a takových blogů je zatím docela málo, rozhodla jsem se to rozhodnutí nakonec udělat.
A blog je založen :-)

Tak přeji pěkné pokoukání, počtení a třeba Vám bude někomu inspirací.

2 komentáře:

  1. Pepani jsou úžasní a vůbec se nedivím, že po "narození" Pepana 1 musel přijít i Pepan 2,když jsou doma dva synové. Jinak přešívání starých věcí na nové je o fantazii ,která ti nechybí a staronově vzniklé věcičky budou ještě dlouho sloužit a dělat radost. A navíc vlastnoručně vyrobené věci těší víc než koupené a jsou originální. Těším se na další obrázky, hodně nápadů a štěstí v další práci !

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuju moc :-) S nápady jsem trochu na štíru, ale díky existenci několika velmi inspirativních blogů to snad nějak zvládnu rozvíjet. A přispívat se chystám, snad mi ti moji kluci dají taky trochu prostoru pro šití...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, dělají mi radost a povzbuzují k dalším příspěvkům.