pátek 29. srpna 2014

Šála pro švagrovou

Tak jsem včera konečně dorazila šál pro mou milovanou švagrovou.
Je to tento krajkový vzor, jen jsem udělala dlouhý šál a pak háčkem spojila. Akorát jsem zvyklá spojit tyto šály do kříže, aby po přetočení na krku dělaly co nejméně přetočení. Ale tentokrát si nějak nejsem jistá.
Šál jsem totiž udělala opravdu velkoryse široký a mám obavy, ať to nedělá neplechu.
Ale dá se krásně obtočit celý kolem krku a druhé otočení nechat přes hlavu (v případě nepřízně počasí, sněhu atd.) a krásně hřeje.
Dělala jsem ho z příze Yetti, na přání v šedé barvě.

Tadá :-)


 A ještě detail vzorečku.

3 komentáře:

  1. Švagrová se těší jako blázen a nemůže se dočkat až ho prubne. Letos bude zima snesitelnější :-) :-) :-) :-) . Děkuji Ti moc :-) .

    OdpovědětVymazat
  2. Co bych pro Tebe neudělala,milovaná švagrová je jen jedna,ne ;-) Ještě k tomu plánuju malý doplněk,ale ten zase příště,ju.

    OdpovědětVymazat
  3. No tak to bylo překvapko :-) krásný.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, dělají mi radost a povzbuzují k dalším příspěvkům.