čtvrtek 29. ledna 2015

Archivní 1. - kraťasy

Teď zrovna nešiju. I když bych hrozně ráda. Chystám se  na nějaké pletení a háčkování, ale kdy se k tomu dostanu nevím. Miminko si žádá svůj čas a je pro mě určitě důležitější než tvoření. Protože mám ale pár fotek z léta, rozhodla jsem se přidat ty.

Dostala jsem od mamky tři látky. Světle modrou pruhouvanou, tmavě modrou pruhovanou a tutéž ve žluté. Žluté je maličko, z té asi moc neude. Ale ze zbylých dvou jsem se rozhodla udělat kraťasy pro kluky. Ať mají podobné a ne úplně stejné.



No a jsem zvědavá, jestli letos vyjde z té žluté varianty na stejné kraťásky pro V, aby byli kluci na první pohled všichni naši :-)´(Teda ne, že by to nebylo poznat už z podoby, která je opravdu nezaměnitelná a nejednou padl dotaz, jestli máme dvojčata.)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář, dělají mi radost a povzbuzují k dalším příspěvkům.