úterý 25. listopadu 2014

Recy tepláky

Dlouho jsem na blog nic nedala. Není to tím, že by se nic nedělo a já nic nedělala, spíš naopak, jen není čas ani chuť sedět u PC.

Taky stroj byl v servise a vrátil se jako vyměněný. V mezičase bylo potřeba akutně udělat klukům nějaké tepláky. Doma jen overlock, teplákovina žádná. Tak jsem prošla pytel s vyřazenými věcmi po mně a manželovi, přidala náplety a vznikly dvoje tepláky.

Pro M2 z mých extra starých a hodně dlouho nošených tepláků. Byl trochu problém najít neporušenou látku, někde byla díra, někde zase fleky od sava, jak jsem drhla dodělanou komoru loni v létě. No nakonec se podařilo.


Pro M2 z nějakých nepadnoucích tepláků, které ležely a nikdo je snad pořádně ani nenosil. Taková celkem nekvalitní teplákovina, ale slouží dobře.



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář, dělají mi radost a povzbuzují k dalším příspěvkům.