pátek 26. září 2014

Zase mě překvapil

M1 mě překvapuje stále. Je to kluk, rarach, divočák. Ale taky taková moje holčička, citlivá a vnímavá k tomu. Asi se pro něj opravdu hodí ten blíženec :-)

Jeho milovaná sestřenice má narozeniny. Má 4 roky, stejně jako M1. Když jsem mluvila o tom, co jí ušiju k narozeninám, dělal, že neslyší. Najednou přišel a říká maminko, musíme koupit hrníček, abychom ho mohli dát B. k narozeninám. Takový jako máš ty po pradědečkovi, aby ho měla ráda a dobře se jí z něho pilo. Aby jí dělal radost. Byla jsem mírně v šoku, že čtyřleté dítě (a kluk k tomu) nad takovýma věcma přemýšlí.

Tak jsme se vydali do města nějaký hrníček koupit, jelikož ten po pradědečkovi jí, logicky, dávat nebudeme. Chtěla jsem mu nechat úplně volnou ruku, ale nejdříve vybral Krtečka, pak Mašinku, šel po věcech, které se líbí jemu. Tak jsem mu jen naznačila, že B. je holčička, že holčičkám se líbí jiné věci a ukázala ty řady, ve kterých jsou hrníčky pro holčičky. Měl hned jasno. Sovička a barevná k tomu...

Tady je, hrníček s láskou vybraný.


No a když už jsem tam byla a viděla hned vedle ten s pomněnkama, který jsem si tak přála (teda přála jsem si ten velký vařák a tento je jen na 300ml, ale i tak...), hned jsem si ho koupila.


No a z města jsme se vraceli spokojení oba, dnes všechny dary předáme. Snad se bude líbit šitá souprava i hrneček a B. bude spokojená jak bleška v kožíšku ;-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář, dělají mi radost a povzbuzují k dalším příspěvkům.