pondělí 13. dubna 2015

Víkendové oslavy

O víkendu jsme kromě narozenin tchýně slavili taky narozeniny naší Dvojky. Hrozně chtěl od maminky dort, maminka to ale moc neumí. Nicméně jsem zkusila a i snaha se počítá, v tomto případě je to potřeba.


Zkusila jsem potahovou hmotu z bonbonů Marshmallows. Chutnala dětem moc. Já mám na ni jiný názor, ale tady šlo o děti, ne o mě a tak i mé představy o zdravé stravě šly stranou.
Musela jsem to pak ale dohnat a pochutnávala jsem si na našem vlastním kváskovém chlebu, na něm pomazánka z kozího tvarohu s česnekem a navrch klíčky vojtěšky. Moc velká dobrota. Bylo to první klíčení a jsem nadšená, výsledek se vydařil a na chlebu moc velká dobrota. Budu je dělat určitě častěji, dokonce Dvojka, který je masožrout jak poleno si na tom moc pochutnal.



Ale hlavně, na oslavu vyšlo krásné počasí, přijela babi s dědou a sestřenice zbožňovaná s nimi, kluci se vyřádili, my si užili rodiny a slunce. Moc krásně bylo. Taky se nemůžu nabažit našeho nového posezení, kup naprostá náhoda. Ikea jede :-)


Fotka hrozná, mobilní, ale radost o to větší.

No a v neděli další oslavy u babičky a další, tentokrát už profi dort. A další dary. Takže teď máme doma frajera, co lítá s nářadím a pilou a chce pořád něco opravovat. Děda mu navíc udělal vlastní ponk i se svěrákem a tak teď budeme pořád něco kutit.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář, dělají mi radost a povzbuzují k dalším příspěvkům.