úterý 14. října 2014

Vylepšené kalhoty

Před časem jsem tu psala o tom, jak se chystám vyspravit staré kalhoty pro kluky- tady.
Ty pro M1 byly celkem snadné. Roztřepené okraje jsem objela na overlocku, zahla dovnitř (měl je delší). A na zašívané místo a prodřená místečka okolo jsem lípla jednu nášivku a bylo vyřešeno.

Na začátku vypadaly takto.
 


Teď jsou z toho kalhoty na normální nošení, ve kterých se do města stydět nemusí.



U M2 to bylo trochu složitější.
Spodní strana nohavic byla prodřená dole i nad lemem, prostě na odpis.



Na kolenách byly rifle prodřené, docela dost.



Pořád jsem přemýšlela jak to udělat co nejlépe, jakou na ně použít látku. Poradila jsem se s mámou, měla dobrý, leč pracný nápad :-) Ale pustila jsem se do toho. Kolem těch kolen jsem kalhoty rozpárala (a nadávala na dvojité šití), dala celý pruh nové látky. Spodek jsem obroubila stejnou látkou až nad prodřené části. Chtěla jsem využít také mámin nápad, použít na to modro-červené káro. Vypadalo by to fakt skvěle. Ale musela bych lítat po městě, utrácet další peníze, no nechtělo se mi do toho. A tak jsem dumala, hledala, až jsem našla látku, ze které na jaře vznikl první pokus kloboučku. Tak bude mít frajer vlastně hned celý komplet. A tu je výsledek.



Na něm to vypadá moc hezky. Nebudu se tu rozepisovat o tom, jak šílené jsem kopyto, jak má spodní lem hned vyrobenou díru a jak se mi vůbec nelíbí to ušití z vnitřní strany atd.
Koukejte na to z dálky a já budu dělat jakože nic, jo ;-)



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář, dělají mi radost a povzbuzují k dalším příspěvkům.